Умови повернення та обміну товару
Піклуючись про своїх клієнтів і поважаючи Вашу потребу отримати якісний товар, інтернет-магазин BROSHKA використовує такі положення щодо приймання та обміну придбаного у нас товару.
Згідно зі статтею 9 Закону України “Про захист прав споживачів”, протягом 14 днів, не рахуючи дня продажу, покупець має право обміняти або ж повернути непродовольчий товар належної якості продавцеві, в якого він його придбав, отримавши при цьому повне повернення коштів або аналогічний товар, якщо товар не задовольняє за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин і не може бути використаний за призначенням.
Клієнт має право повернути товар, придбаний в нашому інтернет-магазині в термін до 14 днів з моменту покупки, отримавши при цьому рівнозначну заміну або повернення грошей, при виконанні одного з наступних умов:
- в товарі присутній явний заводський брак, такий як непрацюючі елементи, дефекти малюнка або фарбування, помітне фізичне пошкодження товару (деформація, тріщини, відламані елементи, розриви матеріалу) і т.п. При цьому клієнт обов'язково повинен максимально оперативно (бажано в день отримання товару) повідомити про виявлення заводського браку;
- відмова від товару не пов'язана з браком відбулася в момент доставки товару кур'єром. В цьому випадку вартість товару, від якого відмовився клієнт, віднімається із загальної вартості замовлення. Якщо в замовленні був один товар, від отримання якого клієнт відмовився, покупець оплачує тільки вартість кур'єрської доставки;
- товар повертається в ідеальному стані, без дефектів і пошкоджень, отриманих в процесі його експлуатації. Товар не використовувався покупцем. Товар, отриманий клієнтом в заводській упаковці, повертається в даній упаковці з бірками та при наявності чека.
При цьому діють такі правила приймання і повернення товарів:
Клієнт зобов'язаний перевірити правильність комплектації замовлення і цілісність товарів в момент отримання замовлення.
Товари відправлені через служби доставки повертаються:
- за рахунок покупця – якщо товар належної якості;
- за рахунок продавця – якщо товар виявився з дефектом;
- кошти за товар (якщо такі були оплачені) - повертаються на рахунок покупця після отримання товару продавцем в термін від трьох до п'яти робочих днів після відправки повернення покупцем.
Важливо! Магазин не надає гарантії на товар, що продається. Товар не підлягає сервісному обслуговуванню. Після закінчення 14 днів з моменту покупки, претензії щодо якості, комплектації, зовнішнього вигляду або характеристик товару не приймаються!