Умови повернення та обміну товару

Піклуючись про своїх клієнтів і поважаючи Вашу потребу отримати якісний товар, інтернет-магазин BROSHKA використовує такі положення щодо приймання та обміну придбаного у нас товару.

Згідно зі статтею 9 Закону України “Про захист прав споживачів”, протягом 14 днів, не рахуючи дня продажу, покупець має право обміняти або ж повернути непродовольчий товар належної якості продавцеві, в якого він його придбав, отримавши при цьому повне повернення коштів або аналогічний товар, якщо товар не задовольняє за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин і не може бути використаний за призначенням.

Клієнт має право повернути товар, придбаний в нашому інтернет-магазині в термін до 14 днів з моменту покупки, отримавши при цьому рівнозначну заміну або повернення грошей, при виконанні одного з наступних умов:

  • в товарі присутній явний заводський брак, такий як непрацюючі елементи, дефекти малюнка або фарбування, помітне фізичне пошкодження товару (деформація, тріщини, відламані елементи, розриви матеріалу) і т.п.  При цьому клієнт обов'язково повинен максимально оперативно (бажано в день отримання товару) повідомити про виявлення заводського браку; 
  • відмова від товару не пов'язана з браком відбулася в момент доставки товару кур'єром. В цьому випадку вартість товару, від якого відмовився клієнт, віднімається із загальної вартості замовлення. Якщо в замовленні був один товар, від отримання якого клієнт відмовився, покупець оплачує тільки вартість кур'єрської доставки; 
  • товар повертається в ідеальному стані, без дефектів і пошкоджень, отриманих в процесі його експлуатації.  Товар не використовувався покупцем.  Товар, отриманий клієнтом в заводській упаковці, повертається в даній упаковці з бірками та при наявності чека.

При цьому діють такі правила приймання і повернення товарів:

Клієнт зобов'язаний перевірити правильність комплектації замовлення і цілісність товарів в момент отримання замовлення.

Товари відправлені через служби доставки повертаються:

  • за рахунок покупця – якщо товар належної якості; 
  • за рахунок продавця – якщо товар виявився з дефектом; 
  • кошти за товар (якщо такі були оплачені) - повертаються на рахунок покупця після отримання товару продавцем в термін від трьох до п'яти робочих днів після відправки повернення покупцем.

Важливо! Магазин не надає гарантії на товар, що продається.  Товар не підлягає сервісному обслуговуванню.  Після закінчення 14 днів з моменту покупки, претензії щодо якості, комплектації, зовнішнього вигляду або характеристик товару не приймаються!